reklama

Žena - krásne, ale neopísateľné a nepochopiteľné stvorenie!

Je ťažko opísateľné, to ako sa cítim momentálne. Mam všelijaké pocity, miešajú sa mi pocity, niekedy sa v nich ani sa neviem vyznať. Láska medzi dvoma ľuďmi je prekrásna, musím povedať, že to je to najlepšie čo ma mohlo stretnúť z pozemských veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nechcem tým povedať, že lásku prirovnávam k nejakej veci. Nie, to je niečo čo ľudstvo ťahá - tlačí dopredu. Každý normálny človek miluje niekoho. Či už vlastných rodičov, alebo nejakú blízku osobu, ale prišiel som na to, že to je iná láska. Aj ta je prekrásna, no je to niečo iné. Láska medzi dieťaťom a rodičom ma tiež niečo neopísateľné do seba. Ine je milovať svoju mamu a iné je milovať nejakú osobu. Ale to asi všetci viete. Prečo som začal písať o takejto téme? No ja som taký, že ja najlepšie vyjadrujem svoje pocity a myšlienky písaním slovom. Každý kto ma pozná povie, že to nie je pravda, že mam dosť rečí... Áno mám, je to pravda, no na „papieri" môžem vyjadriť skutočne to čo cítim. V láske sú určité fázy ktorými som prešiel aj ja sám... Prvou takou mojou fázou bola fáza zoznámenie sa a získanie si priazne druhej polovičky. To som už prešiel, ale ako? No trvalo mi pol roka kým som povedal jednej žene, že ju milujem. Druha fáza je vzájomné spoznávanie. Tu obidvaja zistia, či sa k sebe hodia naozaj, či to nie je len fyzická príťažlivosť. Pretože, to nestačí. Ďalšou fázou je skúška, teda aspoň u mňa to tak bolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedokážem pochopiť ženské myslenie. Či už v intívných, alebo v iných veciach. Ženské myslenie je niekedy pre chlapov nepochopiteľné. My s mojou priateľkou sme sa pohádali nerozprávali sme spolu asi 3 dni. A potom mi oznámila: „prepáč nemôžem s tebou chodiť, prepáč mi" Myslel som si, že to bola iba bezvýznamná hádka, že to prejde ako vždy, veď doteraz neviem čo bolo predmetom vtedajšej hádky. No žena mysli trochu inak ako chlap. Hovorí sa, že žena ma 6 zmysel, možno je to pravda, no niekedy sa mi zdá, že im niekedy chyba jeden z tých piatich, no niekedy ich majú minimálne 10. Veď nenadarmo sa hovorí, že kde 1000 mužov nič neurobí, nevyrieši, pošlite tam jednu ženu a tá to vyrieši. A je to pravda, kde mňa už naozaj nič nenapadá, vyrieši to moja priateľka, takže niečo na tom asi bude. Neviem, či ženy sú z Venuše a muži z Marsu, neviem a ani to neriešim. Raz my pani učiteľka povedala: „mi ženy sa bez mužov zaobídeme, no vy muži bez nás nie". Neviem či to hovorila s presvedčenia, alebo len vtipkovala, no myslím si, že takýto pohľad na muža a ženu nieje správny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predsa, žena je nežné stvorenie, ktoré si treba vážiť a ctiť. No očakávam od mojej partnerky to iste inak spravím to, ako hovorieva môj profesor „krátky proces". Vzájomná úcta a podpora je všeliek pre správne fungovanie vzťahu.

Nakoniec to skončilo veľmi dobre s mojim vzťahom a dúfam, že to aj tak bude pokračovať. Neskôr som sa pýtal, prečo to urobila ona skonštatovala, že to bola skúška a pre toto neviem pochopiť ženské myslenie.

Preto aj týmto spôsobom chcem odkázať svojej priateľke, že ju veľmi milujem a veľmi si ju cením a vážim za to, že je ku mne taká dobra a že aj ona mňa miluje.

Miroslav Tirda

Miroslav Tirda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem, pracujem, žijem :D Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLuník IXSúkromnéinéČlovek s veľkým Č

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu