reklama

Luník IX ma „skvelého“ starostu?

Pred nedávnom som dostal otázku : „Chcem sa opýtať, či starosta sa snaží podporovať nejaké aktivity pre mládež? A aký je tvoj názor - čo by si ty vylepšil na L9 a čo by podľa teba sa malo urobiť, aby sa zlepšila situácia".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)
Obrázok blogu

Najprv by som mal povedať, ako bol starosta zvolený. Nebudem menovať žiadne mena, pretože nechcem mat s nikým problémy. Tak terajšieho starostu ktorého mame, podľa môjho názoru zvolili len preto, lebo bol najlepší z kandidujúcich. No presnejšie „najlepší“ - najneškodnejší. Neviem presne ako to bolo z voľbami starostu na Luníku IX, ale myslím, že šancu vyhrať mali dvaja, terajší starosta a ešte jeden o ktorom sa hovorilo, že ak tento vyhrá tak nastane koniec, katastrofa. Neviem či je to pravda, toto nie sú fakty, ale pravdepodobne to bude pravda. Kandidujúci, ktorý nevyhral bol síce lídrom počas kampane, ale boli ľudia ktorí ho nechceli. Že vraj rozdával peniaze určitým ľuďom, ktorých ľudia rešpektujú a potom oni presviedčali všetkých, aby ho zvolili. Rozdávali sladkosti, jedlo, alkohol. Toto je iste pravda, pretože aj u nás boli. Zaklopali, spýtali sa či môžu ísť ďalej a začali rozprávať o ich kampani, nechali fľašu a odišli. Nebudem sa zaoberať tým, ako voľby prebiehali. Pretože podľa mňa prebiehali veľmi neférovo a každý z nich používal nekalé praktiky s ktorými nesúhlasím, dokonca bola fáma, že voľby boli sfalšované. Kandidujúci, ktorý prehral sa obhajoval tým, že hlasovali aj ľudia, ktorí tu niesu. Síce majú trvalý pobyt na Luníku IX, ale už dávno nebývajú na sídlisku, pretože sú v zahraničí. Ja si myslím, že toto tvrdenie je pravdivé. No, ale politika je už raz taká...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátim sa k otázke. Nie, starosta podľa môjho názoru nerobí žiadne aktivity pre mladých. Nemáme tu žiadne stredisko, kde by sa mohli mladi a deti stretávať. Teda okrem saleziánskeho strediska, tam sú vždy nejaké aktivity pre deti a mládež. Ale to by mal robiť starosta, on by sa mal snažiť o to aby mládež nemala čas na fetovanie. Pretože, zvyčajne to robia preto, lebo sa nudia. Aby som neurazil starostu, tak robí aj on niečo... Napríklad robí diskotéky, neviem či On, ale robia sa v kultúrnom dome. Diskotéky je to síce pekná myšlienka, ale konzumuje sa tam alkohol. Samozrejme nieje dovolene tam piť , keď sú prítomné deti, no vôbec sa to nedodržiava.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa mňa tu na sídlisku sa nič nezmení pokiaľ budeme mat starostu so základným vzdelaním.Pokiaľ tu nepríde nejaký schopný človek, ktorý bude mat minimálne strednú školu, tak sa tu nič nezmení. A hlavne, aby on sám chcel ľuďom pomôcť a nie nahrabať čo sa dá.

Ak by som chcel zlepšiť situáciu na Luníku IX, začal by som s deťmi a mládežou, pretože dospelých už len ťažko prevychováme. Určite by som nezachytil všetky deti a mladých, ale to by bol môj prvý krok a nedať im dôvod na to, aby začali fetovať. Určite by som podporoval mladých ktorý chcú študovať ďalej, vytvoril by som pre nich nejaké štipendia. Určite by som zvýhodňoval rodiny ktoré sa snažia žiť lepšie, ktoré sa snažia platiť nájomné a elektriku. Vytvoril by som nejaký tím ľudí, ktorí vidia zmysel podporovať a pomáhať rómskym deťom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že to nieje také jednoduché ako si myslím. Ale všetko sa dá keď sa chce, len problém je v tom, že musí sa chcieť. Ale na Luníku sa nechce. Vyhovuje to hlavne starostovi a poslancom a ľudia to nechávajú len tak.

Dúfam, že sa raz dostane na post starostu, či primátora taký človek, ktorému niesu ľahostajný ľudia, ktorí ich volili, ktorým majú slúžiť A prosím Boha o to, aby tu zaslal niekoho, kto nemysli len v svoj prospech, svoje záujmy a záujmy svojej rodiny, ale hlavne v prospech a záujme všetkých obyvateľov.

Miroslav Tirda

Miroslav Tirda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem, pracujem, žijem :D Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLuník IXSúkromnéinéČlovek s veľkým Č

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu