reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Tirda

Miroslav Tirda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študujem, pracujem, žijem :D Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLuník IXSúkromnéinéČlovek s veľkým Č

reklama

Luník IX

„Čistý Luník IX – lepšie miesto pre deti“

Miroslav Tirda

„Čistý Luník IX – lepšie miesto pre deti“

Momentálne realizujeme na Luníku IX projekt s názvom „Čistý Luník IX - lepšie miesto pre deti". Poviem vám, je to makačka. Raz som si tak v duchu hovoril, čo môžeme urobiť pre tie deti? Dlho som  rozmýšľal čo by sa tam dalo robiť, tak aby som mohol zahrnúť do môjho projektu väčší počet deti bez ohľadu na to, či sú špinavé, alebo či sú inteligentné. Tak som raz vyšiel z myšlienkou, že poďme upratať Luník IX. Možno na prvé počutie je to nemožné, ale ja si myslím, že možné to je...  Keďže mi nie je ľahostajná mládež na Luníku a vidím toľkých mladých, ktorí majú potenciál, ktorí potrebujú príležitosť, tak som sa rozhodol pripraviť projekt.

  • 23. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 319x
  • 22
Otázka na telo!!!

Miroslav Tirda

Otázka na telo!!!

Už asi po stý-krát som si dával otázku: Prečo pravé ja som sa musel narodiť ako Róm a ešte k tomu Róm, ktorý sa narodil a býva na Luníku IX?Túto otázku som si kládol stále dookola, ale nikdy som na ňu nenašiel adekvátnu odpoveď...

  • 31. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 775x
  • 19
Hurá!!! Na luníku IX, ešte niečo potečie...?

Miroslav Tirda

Hurá!!! Na luníku IX, ešte niečo potečie...?

Je známe, že na Luníku IX od 1.decembra. 2009 potečie pitná voda len dvakrát po hodine. Neviem, či je to správne riešenie, alebo nie, no určite nieje spravodlivé voci platičom. Stále sa hovorí o dlhoch a neplatičoch, ale nikto nehovorí o právach platičov...

  • 19. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 006x
  • 36
Interview s feťáčkou /z Luníka IX/

Miroslav Tirda

Interview s feťáčkou /z Luníka IX/

Včera poobede som šiel domov  zo školy, vystúpil som z autobusu na Luníku VIII a šiel som pešo na Luník IX. Cestou som stretol jednu feťáčku s malým dievčaťom, ktoré tiež mali namierene na Luník IX...

  • 24. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 296x
  • 26
Luník IX ma „skvelého“ starostu?

Miroslav Tirda

Luník IX ma „skvelého“ starostu?

Pred nedávnom som dostal otázku : „Chcem sa opýtať, či starosta sa snaží podporovať nejaké aktivity pre mládež? A aký je tvoj názor - čo by si ty vylepšil na L9 a čo by podľa teba sa malo urobiť, aby sa zlepšila situácia".

  • 11. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 982x
  • 27
reklama
Aké je jednoduché bývať na Luníku IX.

Miroslav Tirda

Aké je jednoduché bývať na Luníku IX.

V celku je veľmi jednoduché bývať na Luníku IX. Stačí si zvyknúť...

  • 3. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 736x
  • 85
Aj mladí z Luníka IX robili niečo pre iných?!

Miroslav Tirda

Aj mladí z Luníka IX robili niečo pre iných?!

Počas prázdnin som bol na tábore v Bardejove so salezianmi z Luníka IX, kde nám bolo vynikajúco. Najviac sa my páčil paint-ball.  Vrátili sme sa domov a čakal nás prímestký tábor priamo na Luníku IX,  dopadol nad moje očakávania a ja spolu s ďalšími animátormi sme sa snažili niečo urobiť dobré pre deti. Musím povedať, že som sa obával tohto prímestkého tábora, či vlastne dokážeme zvládnuť. takéto  deti. Pretože, sme doposiaľ nič podobného nerobili...

  • 16. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 164x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu